Ingen spindelfobi här inte!

Fick mina Buzzadorgrejer idag. Har redan smakat på dem. Chiquita-smoothies!! De är ljuvliga. Barnen sitter och tindrar vackert med sina ögon och hoppas på mer.

Den här listan hittade jag hos Kim von J:

Har du pojkvän/flickvän?
Ja, Tiger. Sen 11 år tillbaka

Är du kär?
Ja, fast inte upp över öronen hela tiden. Det går i perioder.

Hur tidigt stiger du upp?
Tanken är att jag ska vara uppe kl 6. Det blir för det mesta kvart över.

Vem/vilka vet mest om dig?
Tiger

Gillar du att slåss?
Nej, jag är en ganska fridsam natur.
 
Vad ska du göra ikväll?
Jobbar hemma en sväng annars lägga mig tidigt.

Har du utländska föräldrar?
Nej

Var har du ont?
Nacken och huvudet

Är du bra på att måla?
Ja, ganska

Vem kramade du senast?
Lilla A

Vad längtar du till?
Till sommaren och semestern. Att slippa jobba och pyssla med roliga saker.

 Vad heter dina husdjur?
Har inga
 
Har du körkort?
Ja, sen fem år tillbaka
 
Favoritgodis?
Salt lakrits och nötchoklad

Morgon- eller nattmänniska?
Kvälls/nattmänniska såklart.

Sparare eller slösare?
Spara genom uppfostran. Slösa när jag ger fan i allting.

Bio eller promenad?
Promenad
 
Är du kittlig?
Inte så farligt
 
Rädd för insekter?
Nix, det är jag som fixar spindlarna hemma

Anser du att du är stark?
Ja, för min storlek.

Kommentarer
Postat av: Kim Von J

vad kul att du gjorde den :)

2008-04-17 @ 17:25:11
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0