Aquilegias datorsupport - var god dröj!

Jag avslutade precis ett samtal med min mamma - frågan är om alla medlemmar av hennes generationen verkligen ska ha en dator? Hon älskar sin dator men behärskar den ungefär lika bra som man behärskar ett framrusande orkanväder.

Idag upptäckte hon (med min hjälp) "den här datorn" eller "datorn" som Vista tydligen kallar det. Hur i hela fridens namn har hon lyckats hålla datorn i gång i ett halvår utan att någonsin ha varit där? Ja, jag fattar det inte. Det största problemet är nog inte hennes ovana utan snarare hennes osäkerhet - hon är spattig som en kalv på grönbete och fingrarna snuddar än den ena än den andra felaktiga länken eller tangenten... Varje gång får hon halvt panik och tror att hon har raderat viktiga komponenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0