Tonårsbloggar

Ja, inget ont om tonåringar. Vi har alla varit där - eller kommer åtminstone att vara det. Men jag blir lite trött på att läsa sida upp och sida ner om senaste modet, festen i fredags, kommande prov och "typ", "ba" och "liksom". En del skriver inspirerande, roande och insiktsfullt förstås. De ska ha en eloge!

Priset tar nog en av tjejerna som orerade lyriskt om sin bloggstatistik; tre inlägg på raken löd något i stil med "Wow, 244 unika besök på en dag. Det är fantastiskt! Vad kul att ni gillar min blogg!" Ja, något måste hon ju ha gjort för att förtjäna sin bloggstatistik förstås. Även om jag misstänker att de femtioelva inläggen om just bloggstatistiken (och inget annat) inte förhöjde siffrorna.

Missförstå mig rätt. Jag gillar kids. Herregud, jag jobbar ju till och med med dem vareviga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0