Lusttur

Jag och barnen tog en liten biltur här på förmiddagen. Jag önskade mig en liten tur till blomsteraffären och barnen önskade sig en tur till leksaksaffären. Det blev båda delar.

Jag gjorde några impulsköp som kanske inte var så välavvägda... Stora M fick bestämma färgerna vilket innebär att allt det köpte går i olika nyanser av rosa... Tanken var hur som helst att allt skulle vara vinterhärdigt så att jag slipper gräva upp eländet på hösten. Det blev en rosa lilja, en rosa kalla och en rosa luktpion. Pioner har jag länge gått och suktat efter. Nu måste jag bara göra en riktigt noggrann planering av rabatten så att jag inte totalt biter mig i foten.

De var riktigt fina på bilden åtminstone.

Kommentarer
Postat av: FruPalmgren

Känner igen lusten att shoppa växter men hämmas av att vilja PLANERA så allt blir välavvägt och snyggt...det blir det ju ändå aldrig...Ska "inreda" min första trädgård nu, hua vad svårt men samtidigt kul!! Har drivit upp smultron men nog tagit död på de små spretande stänglarna nu i dagarna; då får man börja om och skämmas inför barnen... Haha!

2008-04-01 @ 10:33:15
URL: http://FruPalmgrenHerrAndersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0