Tolv små skattkistor promenerade på en liten, liten spindeltrååååd.

image19

Vi har haft underbart väder idag och samtliga fönster på undervåningen har blivit putsade utvändigt. Inte så dumt med tanke på att utsikten har varit rejält smutsfläckad på sistone.

Förberedelserna för kalaset går framåt - även om jag förbannar min käcka påhittighet för tillfället. Att sitta och klippa till, klä, dekorera och fästa kardborreband på tolv (12) små skattkistor, som så småningom ska innehålla godis, är ganska tidskrävande. För att inte tala om att sitta och skriva tolv (12) små rimmade ledtrådsverser till alla de tolv (12) skattkistorna... Puh! Nästa år blir det Busfabriken. Nej, det blir det inte. Jag har min stolthet, så det är bara ett tomt hot ;).

Nix, nu tror jag att jag ska ta en titt på Andra chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0