Dags att kicka igång bloggen igen!

Bloggen har legat i dvala ett tag. Saknad av ganska få... Men skam den som ger sig! Jag känner att det är dags att damma av den igen.

I och med mitt nya intresse för kortmakeri kände jag att jag ville ha en plats att få visa mina blygsamma alster. Mitt allra första alster gjordes till en släkting som fyllde år. Dottern, stora M, har en ny förälskelse. Förälskelsen heter The Greeting Farm-stämplar. I våras när kortet gjordes saknade vi stämplar och förfärdigade alltså en egen teckning med Greeting Farm-tendenser.

Så här blev resultatet:



Kortet är tyvärr inte det bästa... och inte heller tekniken... Jag har färglagt vår wannabe-Greeting Farm med akvarellfärger och dekorerat med brads och rosor.

Här får du en närbild på själva figuren:



Jag återkommer med fler, och kanske en liiiiten aning proffsigare alster framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0