Ett kort med intensiva färger

Det här kortet blev jag färdig med i förrgår. Bilden har jag haft liggande i evigheter - färdigmålad och klar. Men jag har inte riktigt vetat vad jag skulle kombinera den med. Alltför färgglada och mönstrade papper gjorde att färgerna och intensiteten i bilden inte riktigt kom fram. Andra papper blev alltför mesiga.

Nu kom jag till skott: jag kombinerade med brunt papper från My Mind's Eye och turkos Bazzill. Snirklingarna i nederkant är en stämpel från Reprint (vill jag minnas). Den lilla grattis-skylten har jag gjort för hand.

På insidan ser kortet ut så här:

Tack för idag!


Kommentarer
Postat av: Anneth

Superfint kort! Gillade särskilt insidan, så fina färger och så läckert i sin enkelhet.



Tack för din kommentar inne hos mig - alltid roligt att träffa på andra Furey-fans. ;-) Inte läst böckerna på ett par år nu men det börjar bli dags.

2010-10-29 @ 20:06:49
URL: http://lillnettan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0