Ur byrålådan

Eftersom den kreativa ådran inte riktigt hinns med i tvättning, planering och annat så tänkte jag ta tillfället i akt och plocka fram några gamla alster ut byrån.



Det här är ett bokmärke som jag förfärdigat åt dottern. Man häktar hörnet runt boksidan och så hänger den kvar där tills man flyttar den. Ritningen hittade jag på Splitcoaststampers sida. Jag har dock vänt på ritningen så att den mindre sidan kommer framåt. Jag vet inte om det är det smidigaste sättet att göra det på... Så här i efterhand så hade jag nog hellre valt att följa originalskissen.

Jag gjorde ett till bokmärke samtidigt som detta men det ligger i någon bok någonstans.

Mer gamla alster följer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0