Charmed Crafts bloggcandy

Jag har skaffat mig Copic-pennor. Ja, bara några stycken men... det är så himla kul! Med min begränsade färgskala lyckades jag skapa följande alster:

Jag hade inte tålamod att vänta tills glittret hade torkat, vilket är anledningen till att det ser lite skumt ut på bladen. Jag kan se att Copic-pennor lätt kommer att bli min nya (dyra) drog...

Därför tänker jag såklart försöka vinna det set om 72 (!) pennor som finns hos Charmed Crafts blog. Tävlingen slutar den 14 november. Om ni undrar hur 72 Copicpennor ser ut tycker jag att du ska ta och hälsa på!

Kortet är för övrigt skapat med hjälp en skiss från LOTV*s Ideas to Inspire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0