Ha den äran!

Jag utökar sakta men säkert min kortskörd. Tanken är ju att jag en dag ska producera för att sälja. Som ni kanske vet är jag fortfarande blott en novis på området, men med lite träning ska det nog kunna bli riktigt bra. Att jag kan måla akvarell ganska hyfsat är ju sant och hur svårt ska det vara att lära sig att kombinera papper lite stilfullt?

I helgen som gick var jag på paper etc och botaniserade. De har inget riktigt höjdarutbud om jag ska vara riktigt ärlig. Jag har svårt att hitta det jag söker... På hemsidan stod det att de saluförde Copicpennor men några sådana såg jag inte till i butiken. Lite inköp blev det förstås ändå; några papper och en text-stämpel.

Kortet är litet mörkt, men det går förhoppningsvis att se ändå.

Bild: Från Sweet November färglagd med akvarell

Textstämpel: Ha den äran från Engla design

papper: My minds eye (rosa/rött), Panduro (blommigt/prickigt grönt), Inkido (grönrutigt) och Bazzill (lila).

Övrigt: Bling (återvunnet), bilden är paperpiercad. Heter det verkligen så på svenska?

 

Livet är i övrigt ganska jobbigt. Med lite tur snurrar det mot bättre tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0