Halloweenandan fortsätter

Jag berättade ju att jag faktiskt hade hunnit att göra ett par kort i veckan som gick. Kanske är det så att det är min livlina? När det blir alldeles för hektiskt omkring mig måste jag helt enkelt få göra något helt annat som avleder tankarna.

Nog pratat. Här kommer mitt andra Halloween-kort som jag för ovanlighetens skull också är ganska nöjd med. Så här ser det ut.

Hmm... jag måste verkligen sluta ta bilder när det är mörkt ute.

Bild: Digi från TGF

Papper: My minds eye och brun Bazzill

Övrigt: Band (rött och silvrigt runt bilden) från Panduro, grön floss, röda knappar. Tagen har jag tillverkat själv och distressat med Chestnut roan. Hörnen är rundade med en hörnstans small.

 

Här är en närbild på "tagen" som jag faktiskt tyckte blev riktigt klädsam.

 

Jag har också gjort ett alster till, nämligen detta:

Ett ganska enkelt kort med stämpel från Panduro. Pojken är målad med akvarellfärger. Bandet i nederkant kommer också från Panduro. Stämpeln kommer från Englastuff. Texten är lite välvd som en vimpel, ungefär. Jag har gjort fuskstygn runt kanten och distressat med Chestnut roan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0