Kalasinbjudan

Barnens barnkalas hölls samma helg eftersom de fyller år så pass tätt. Dessutom tyckte vi att det var lika bra att köra på medan vi fortfarande var i kalastagen.  Inbjudningskorten till dotterns kalas var ett kapitel för sig... det var mycket viktigt att de såg tillräckligt tjejiga ut.

Med Fleur Anya kan man ju sällan gå fel när det gäller tjejighet så henne fick det bli. De inbjudna killarna fick istället en fotbollsspelande Panduro-kille på sina kort. Tyvärr var det bråttom med att skicka ut dem så därför missade jag att fotografera dem. Lyckligtvis råkade vi göra ett tjej-kort för mycket som hade en chans att bli fotograferas.



Anya är färglagd med Derwent Artist, Inktense och OMS. Papperna, som är utstansade med Spellbinders Label 13,  kommer från Magnolia.

Just nu håller jag på med en hel drös med motiv som jag ska försöka få ihop till något vettigt. Återkommer med det så snart jag kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0