Sliekje stamps och SSSC 112

Dags att leka lite! På The Sweetest Thing hittade jag denna fina skiss och jag bestämde mig för att vara med i deras utmaning:



Jag valde att vrida lite på skissen för att passa bilden. Så här blev resultatet:





Äntligen har jag hittat lite tid att skapa igen. Riktigt inspirerad blev jag när jag hittade de fina digistämplarna hos Sliekje. Du kan hitta dem här.

Jag har färglagt stämpeln med Derwent Artist och Derwent Inktense och lite grann OMS. Dock visade det sig att OMS:en ville smeta ut bläcket från skrivaren så jag fick ta det väldigt försiktigt. Blomman var från början vit men har färgats rosa med hjälp av Copic Markers.

Tack för titten!

In English: Time to play! I found the sketch above on The Sweetest Thing. Of course I wanted to enter! I decided to turn the sketch to fit the image.

When I found Sliekjes wonderful digi stamps I was really inspired.
I've coloured the stamp with Derwent Artist and Derwent Inktense and a teeny bit of OMS. I had to be very careful when using the OMS because the ink tended to smear. The flower was white originally but I coloured it with Copic markers.

Thanks for stopping by!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0